مدرسه سلیمانی یک کد آموزشی است/ برای ترویج مرام حاج قاسم باید تلاش کرد.

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797933

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان:

رضا اسماعیل گفت: مکتب سلیمانی نظامی است که بدون تفسیر نمی توان آن را درک کرد، شهید سلیمانی مکتبی است که برای شناخت این مرام و نظریه باید تلاش کرد و باید برای اعمال و ترویج این مکتب تلاش کرد و برای رسیدن به تعالی تلاش کنیم. این مدرسه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، رضا اسماعیلی مدیرکل دفتر تعاون کار و معاونت اجتماعی در مراسم تمدید قرارداد جامعه کار و تولید با سردار دل در بیت الزهرای کرمان گفت: شهدا با خدا هستند و می خورند. و برای پروردگارشان یارزقون عبرتی هستند.


وی افزود: ما معتقدیم شهدا زنده هستند که زنده دیدن آن ضروری است و می دانیم که شهدا ما را می بینند زیرا شهدا زنده هستند و می بینند. قهرمان سردار است.

اسماعیلی افزود: مکتب سلیمانی نظامی است که بدون تفسیر نمی توان آن را درک کرد، شهید سلیمانی مکتبی است که برای درک این ایدئولوژی و نظریه باید تلاش کرد و باید برای اعمال و ترویج این مکتب تلاش کرد و برای رسیدن به تعالی تلاش کنیم. در این مدرسه

اسماعیلی تاکید کرد: رستم قهرمانی زاده ذهن نویسنده است و پوریای ولی قهرمانی است که تنها شخصیتش در خاطرات و کتاب هاست و ما به او دست نزدیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: وقتی صحبت از سرداردل می کنیم که زنده است و یک نفر در کنار ما کار می کرد او را زنده دیدیم و با او کار و تولید کردیم که اینطور است. وظیفه ماست. «این کار را سخت‌تر می‌کند، زیرا ما باید برای مدرسه‌ای کار کنیم که رهبرمان آن را عملی نوشته است.

اسماعیلی ادامه داد: سردار فقط اموال خود را وقف نظام و اسلام کرده و بدهی جامعه کارگری، کارفرما و دولت را به عنوان پیمانکار با مشکل مواجه کرده است، باید از مکتبی پیروی کنیم که روز به روز سخت می شود.

وی افزود: وظیفه ما در جنگ تحمیلی بود، زمانی که باید لباس رزم می پوشیدیم و می جنگیدیم، باید جلوی دشمنی را می گرفتیم که می خواست به خاک ما هجوم بیاورد و با تقدیم هزار شهید در جنگ تحمیلی موفق به پیروزی شدیم. امام انقلاب را آغاز کرد و گفت: امروز نیز ادامه یافت و صحنه نبرد جامعه کارگری و تولیدی باید با تلاش و ابتکار به نتیجه ای ماندگار خاتمه یابد و تولید با کیفیت و با کمترین قیمت به دست آید.

وی تاکید کرد: ما پیرو مکتب حاج کاسم هستیم و باید به وظیفه خود توجه کنیم. 200 هزار شهید داده می شود تا محصولی داشته باشیم که ایران به آن افتخار می کند و آماده جانبازی در راه مکتب حاج قاسم هستیم که بی شک رهبری فرزانه این ناممکن امکان پذیر نیست.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه را که از سوی مدرسه حاج قاسم به ما محول شده است را باید حفظ و بهره برداری کنیم. 400 هزار کارگر بگویند در مدرسه حاج قاسم می مانیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید