«مدرسه شهید سلیمانی» رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است.

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796651

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر محمدی در خطبه های امروز نماز جمعه یزد که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه بهترین راه کنترل تاج واکسن است، گفت: لازم است با همکاری افراد در نوبت سوم واکسیناسیون جدی گرفته شوند.

وی با بیان اینکه مردم به شایعات و تبلیغات بد در مورد این واکسن توجه نکنند، گفت: همکاری با متخصصان بهداشت راه پیشگیری از این ویروس است.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به تبیین ویژگی ها و خدمات وی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی مرد اصلی در عرصه جهاد، ایمان بود. اخلاص و اخلاص از خودگذشتگی و این روحیه انقلابی و دولت جهادگران کشور روز به روز گسترش یابد.

محمدی شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی کامل و موثر برای مدیران جهادی نظام انقلاب دانست و گفت: مدرسه حاج قاسم رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان است.

رئیس دفتر شورای استانداری یزد یاد و خاطره آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را که در تربیت دانش آموزان مجاهد و انقلابی نقش بسزایی داشت و یاد و خاطره ایشان همیشه زنده است، گرامی داشت.

وی با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مردم همواره از زندگی این بانوی فداکار و الگوی اسلام برای سیره عملی خود الگو قرار دهند.

محمد در پایان این دهه بصیرت را ارزشمند دانست و گفت: برای غلبه بر مشکلات و شکست اهداف دشمنان، بصیرت دینی و انقلابی در همه عرصه های زندگی لازم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید