مرکز مدیریت حوزه علمیه خانه هلال استان زنجان افتتاح شد


ساعت: 16:43
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880279

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه اندازی خانه حلال در مرکز مدیریت حوزه علمیه خبر داد و گفت: این راه اندازی به منظور توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش ها برای کمک به مقابله با حوادث انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; سید قاسم موسوی روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در خانه هلال استان زنجان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر سازمانی موثر است که قبل از حادثه، حین حادثه و بعد از حادثه برنامه ریزی های منسجمی دارد و آمادگی هایی دارد. برای تمام این مراحل..

وی یادآور شد: در هلال احمر قبل از وقوع حادثه آموزش های آمادگی در برابر خطرات از طریق خانه های هلال شهرها و روستاهای استان زنجان به مشمولان ارائه می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه در سومین سال تاسیس خانه های هلال در استان هستیم، گفت: خانه های هلال بهانه ای برای توسعه آموزش و پرورش هلال احمر است و در حال ساماندهی هستیم. داوطلبان در این خانه ها .

موسوی ادامه داد: همه علاقه مندان می توانند از آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر خطر بهره مند شوند و این دانش را به همه اطرافیان خود منتقل کنند.

وی ضمن قدردانی از حوزه علمیه زنجان با همکاری راه اندازی خانه های هلال تصریح کرد: طلاب حوزه های علمیه استان ظرفیت قابل توجهی برای ارائه آموزش هلال احمر در دورافتاده ترین نقاط استان دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دانش‌آموزان در زمان شیوع کرونا در خط مقدم بودند و خدمات قابل توجهی را به جان باختگان این بیماری ارائه کردند.

موسوی با بیان اینکه خانه های هلال در استان زنجان به خوبی جا افتاده است و از ظرفیت آن در مقوله توسعه آموزش و پرورش استفاده شده است، گفت:

وی ادامه داد: طلاب علاقه مند در حوزه های علمیه زنجان می توانند با بهره مندی از آموزش های عمومی و تخصصی هلال احمر در مراکز امداد و نجات جاده ای استان خدمات اورژانسی را به کاربران جاده ای در صورت بروز حوادث ارائه دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر با تمام توان در حال خدمت رسانی به حوزه علمیه است و در صورت نیاز مردم به خدمات درمانی می توانیم با پرداخت هزینه های درمانی در قالب طرح حمایتی و درمانی به آنها کمک کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از سه میلیارد تومان برای درمان افراد بی بضاعت استان زنجان پرداخت کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید