مسئولان طبق مکتب حاج قاسم به مردم خدمت کنند

وی افزود: در طول زندگی او حتی یک نقطه را نمی یابیم که حاج قاسم بخواهد دیده شود. از این رو، با اینکه رهبر و شخصیتی برجسته بود، با همه اقشار مردم و حتی کودکان متواضعانه رفتار می کرد.

این کارشناس سیاسی گفت: صداقت یعنی وفای به عهد و عهد که دیدیم حاج قاسم برم به آرمان ها و اعتقاداتی که همیشه بر آن تاکید داشت پایبند بود.

یکی از اعضای فراکسیون سیاست خارجی و امنیت ملی گفت: این خصوصیات باعث شد خداوند سردار سلیمانی را عزیز دلها قرار دهد به طوری که شاهد تشییع پیکر میلیون ها نفر از ایشان بودیم.

اما با گذشت سه سال از شهادت سردار، یادش زنده است و گویی در میان ما حضور دارد.

علیزاده افزود: عمده افرادی که در اغتشاشات اخیر شکست خوردند کسانی بودند که برای ادای احترام و رفع شبهات به میدان نیامدند و مشخص شد که عده ای فقط برای منافع خود خواستار نظام و انقلاب هستند. ، اما آنها عملا هیچ کاری انجام نمی دهند.

وی اذعان داشت: باید بدانیم که خواص تنها افراد مشهور و ممتاز نیستند، بلکه خواص همان افرادی هستند که درک بالایی از اوضاع دارند. املاک شهید علیوردیخیل، شهید عجمیان و شهید امیر احمدی ها کسانی هستند که برای حفظ امنیت مردم و کشور جان خود را فدا کردند.

این کارشناس مسائل روز تصریح کرد: مصداق رهبر شهید حاج قاسم و شاگردانش سیدالشهد است لذا این راه ادامه دارد و راه روشن است زیرا افرادی مانند حاج قاسم هرگز از مسیر درستی که انتخاب کرده اند منحرف نمی شوند.

علیزاده با اشاره به خاطره ای از دیدار خود با سردار گفت: حاج قاسم در همان دیدار اول با ما چنان صمیمانه و محبت آمیز برخورد کرد که گویی سال هاست همدیگر را می شناسیم و این ویژگی رفتاری ایشان هنوز در اعماق وجودم خوانده می شود. روح و من همیشه آن را به یاد دارم

عضو فراکسیون سیاست خارجی و امنیت ملی با تاکید بر وظیفه مسئول در قبال حاج قاسم خاطرنشان کرد: هر مسئولی که خواهان عاقبت به خیری است باید همیشه به این فکر کند که آیا شاگرد واقعی مکتب حاج قاسم است یا خیر؟

در نهایت فرمود: همه مسئولان در هر مقامی که هستند باید خود را بسنجند که در مدرسه و راه و مدرسه حاج قاسم قرار دارند. و اگر از این سه نقطه کلیدی فاصله دارند باید وارد این زنجیره شوند تا بتوانند لیدر خوبی برای سردار باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید