مسابقات قهرمانی کشور آغاز موفقیت ما برای دو نفر است و به دنبال جوایز بزرگتر هستیم

ساعت: 19:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781682

خواهران کاظمی پس از کسب دو مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی کشور گفت: به دنبال اهداف بزرگتر و تلاش برای موفقیت های مهمتر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هدیه و سارا کاظمی خواهران قایقران بندرعباسی در مسابقات قهرمانی کشور در آب های آرام در مسافت های 500 و 200 متری از تیم هرمزگان روی سکو رفتند. هدیه و سارا با هم یک مدال طلا در 200 متر و یک مدال نقره در 500 متر کسب کردند و خواهر بزرگتر در 500 متر یک مدال طلای دیگر به تیم هرمزگان اضافه کرد و نقش مهمی در نایب قهرمانی این تیم ایفا کرد. رقابت. آنها با انگیزه بالا، مدال قهرمانی کشورشان را شروع مسابقات قایقرانی دونفره عنوان کردند و گفتند که به دنبال مدال های بزرگتر برای خانواده کاظمی هستند. هدیه کاظمی خواهر بزرگتر جوایز زیادی از جمله مدال های بازی های آسیایی را به دست آورده است و خواهر کوچکتر به مدال آوری در بازی های آسیایی زیر 23 سال افتخار کرده است و حالا این دو خواهر قصد دارند سکوهای مهم تری را به خود اختصاص دهند. با هم. . باغ ها

قهرمان 500 متر کایاک تک نفره ایران گفت: مسابقات یکی دو سال اخیر به دلیل تاج شرایط خاصی داشته است. اگرچه این شرایط برای همه یکسان بود، اما کار در این شرایط واقعا سخت بود. تمرین ها اغلب قطع می شد و باید برای تمرین های جایگزین از جمله مشق شب آماده می شدیم و فراز و نشیب های زیادی داشتیم.

هدیه کاظمی افزود: اما موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور انگیزه زیادی ایجاد کرده است و قطعا برای اهداف بزرگتر در آینده تلاش بیشتری خواهیم کرد.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور سال 1400 نیز گفت: به نظرم مسابقه خوبی بود و رقبا عملکرد خوبی داشتند. در انفرادی 500 مدال طلا و در دوضرب یک طلا و یک نقره کسب کردم.

هدیه کاظمی با اشاره به مدال آوری با خواهرش گفت: به ندرت دو خواهر در قایق دو نفره مدال می گرفتند. من و سارا این تصمیم را گرفتیم و مدت زیادی با هم تمرین کردیم و خوشبختانه تلاشمان نتیجه داد.

وی همچنین گفت: البته سایر تیم ها به خصوص گیلان نیز شرایط خوبی داشتند. آنها مدت زیادی است که با هم تمرین می کنند و مسابقه می دهند و ما برای این موفقیت تلاش زیادی کرده ایم.

هدیه کاظمی افزود: البته مسابقات قهرمانی کشور را سرآغاز افتخار خود می دانیم و قصد داریم در کنار هم موفقیت های بیشتری داشته باشیم و بعداً از خواهران کاظمی بیشتر خواهید شنید.

خواهر کوچکتر کاظمی، دارنده مدال طلای کایاک 200 متر نیز با تایید صحبت های خواهرش گفت: این هدیه همیشه الگوی خوبی برای من بوده است. او همچنین قهرمان بزرگی است و از نظر روحی خیلی خوب از من حمایت می کند.

سارا کاظمی ادامه داد: پارو زدن به هدیه کاظمی افتخار بزرگی است اما اکنون می خواهم بیشتر موفق باشم و چه خوب است که این کار را با خواهرم شروع کردم و حتما ادامه خواهم داد.

وی ادامه داد: خانواده ما از بچگی حمایت زیادی از ما در ورزش داشتند و خوشحالم که زحمات آنها بی پاسخ نماند و توانستیم سربلند بیرون بیاییم.

سارا کاظمی نیز گفت: من نیز سعی می کنم با تمرینات بیشتر و انگیزه بالاتر شرایطم را حفظ کنم و روز به روز بهتر باشم تا با هدیه به موفقیت های بیشتری برسیم. کسب مدال افتخار بزرگی است، اما حضور در سکو در کنار خواهرت باعث افتخار است.

دیدگاهتان را بنویسید