مسیح مهاجری: شایسته نیست به ادعای رئیس مجلس رسیدگی نشود

مسیح مهاجری: شایسته نیست به ادعای رئیس مجلس رسیدگی نشود

روز جدید : مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر بخواهیم در مورد فایل صوتی پر سر و صدایی که در روزهای اخیر در همه محافل نقل شده و هر روز بیشتر به آن پرداخته شده است، نظر واقع بینانه بدهیم، باید بگوییم بهترین راه در آن است. موارد از مراجع نظارتی و قضایی بررسی شود و کلیه جزئیات با شفافیت کامل بررسی شود و نتیجه بررسی ها و بررسی ها بدون ابهام به مردم اطلاع رسانی شود.

این اقدام بزرگترین خدمت برای تمامی افراد، دستگاه ها و موسساتی است که در این فایل صوتی شارژ شده اند. این تصور که با سکوت در مورد محتوای این فایل صوتی و ایجاد سروصدا در مورد آن موضوع به پایان می رسد و فراموش می شود، اشتباه است. این موضوع را به غده ای کثیف تبدیل می کند و انباشته شدن این غده های کثیف است که اعتماد مردم به نظام حکومتی را خدشه دار می کند.
در نتیجه محاکمه عادلانه و بی‌طرفانه متهمان، در صورت مجرم بودن باید بدون هیچ ملاحظه‌ای مجازات شوند و در صورت تبرئه، حیثیت و حیثیت آنان اعاده شود و شایستگی آنها برای ماندن در سمت مسئول تأیید شود.

البته اگر رئیس مجلس جمهوری اسلامی اتهاماتی داشته باشد که به صورت شفاف به آن رسیدگی نشده است، چنین وضعیتی برای این نظام برخاسته از انقلاب و خون شهدا مناسب نیست. این مقام نیز برای او قابل قبول است.

این شفافیت هرگز با جلوگیری از تحقیقات و رسیدگی های قضایی حاصل نمی شود. سایر دستگاه ها و نهادها نیز به شفافیتی نیاز دارند که در صورت ایجاد، خود مردم از آنها محافظت کنند و هیچ یک از ابزارهای تبلیغاتی دشمن قدرت زیر سوال بردن آنها را نداشته باشد، زیرا دشمن خلع سلاح می شود.

دیدگاهتان را بنویسید