معلمان و دانش آموزانی که دغدغه پیشرفت کشور را دارند ارزشمندند


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917097

وزیر آموزش و پرورش عین با تجلیل از شهدای آموزش و پرورش گفت: معلمان و دانش آموزانی که دغدغه پیشرفت کشور را دارند; ارزش دارند اگر بخواهیم راه کمال را طی کنیم باید به طور جدی به تحقیق و عمل بپردازیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم اهدای جوایز برگزیدگان پژوهشی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با تجلیل از شهدای آموزش و پرورش و تجلیل از دانش آموز پژوهنده گفت: معلمان و دانش آموزانی که دغدغه پیشرفت کشور را دارند؛ در این راستا از دانش آموزی و دانش آموزی دانش آموز و دانش آموز تجلیل شد. ارزش دارند اگر بخواهیم راه کمال را طی کنیم باید به طور جدی به تحقیق و عمل بپردازیم.

نوری با بیان اینکه دوست دارم فقط دانشجویان و پژوهشگران نخبه در این مراسم سخنرانی کنند، گفت: من فقط به سوالات آنها پاسخ خواهم داد. وی گفت: دانشجویان ایده های خوبی داشتند که به حوزه تولید رسید. برای افزایش تولید این دستاوردها به گروه های واسطه نیاز داریم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر به گروه های واسطه و پارک های علم و فناوری توجه شود; جامعه ما از نظر تولید و اشتغال دانش بنیان متحول خواهد شد.

ایشان با طرح این سوال که وظیفه ما چیست؟ وی بیان کرد: ابتدا باید بستر استعدادیابی پژوهشی را برای پژوهشگران و همه دانشجویان فراهم کنیم. دانش آموزانی که حداقل یک نوآوری در زمینه آموزشی داشته باشند. استعدادهای شناسایی شده در مراکزی که از قبل توسط وزارت علوم ایجاد شده رشد خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اگر به استعدادهای این دانش آموزان توجه نکنیم ممکن است این استعدادها از کشور خارج شود و برای دیگران مفید باشد. استعدادهایی که می توانند برای کشور مفید باشند با بی توجهی ما به کشور تهدید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید