مواضع و مقاومت ملت ایران در برابر ابرقدرت های غربی/شبکه ​​های اجتماعی موتور محرک حوادث و ناآرامی های اخیر بوده است.


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900231

ائمه جمعه لرستان با اشاره به موضع و ایستادگی ملت ایران در برابر ابرقدرت ها گفتند: شبکه های اجتماعی غربی موتور محرک حوادث و اغتشاشات اخیر بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: پیام عزاداری باید در زندگی روزمره منعکس شود، باید در راه امام حسین (ع) حرکت کنیم و اگر بخواهیم با امام باشیم ما حسین (علیه السلام) را داریم، باید آماده باشیم که راه امام حسین (علیه السلام) را ادامه دهیم.

وی افزود: مهدویت باید در جامعه ترویج شود، جوانان انقلابی و کسانی که در عرصه فرهنگ فعالیت می کنند باید مهدویت را ترویج دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به روز سالمند گفت: سالمندان باید تکریم شوند زیرا آنچه را که ما در آینه نمی بینیم، در خشت خام می بینند.

وی تصریح کرد: وظیفه خطیب نماز جمعه بیان خطرات و آسیب های پنهان برای مردم و بیان منافع مردم است.
شاهروحی با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج حجاب گفت: دشمن با حمایت شبکه های ماهواره ای ربیع بند وبری که توسط علاقمندان به اسلام و قرآن پخش می شود در صدد تضعیف جایگاه زن و ترویج حجاب و بی حجابی است. و با برنامه ریزان مفسد و عده ای نادان مخالفت می کنند و نمی گذارند مبانی اسلام و انقلاب گستاخی کند.

امام جمعه خرم آباد حضور به موقع جوانان و راهپیمایی در استان لرستان را نشانه بیداری ملت دانست و گفت: ایشان دستان جوانان را بوسید تا راه آسیب و آسیب را برای یاغیان مسدود کند. دشمنان خارجی و داخلی بدانند که ملت ایران با ابرقدرت ها مخالف است. می ایستد و کشتیشان غرق می شود، خارجی ها و خودفروخته های داخلی بدانند که ایران امروز با ایران در 28 آگوست 2042 زمین تا آسمان فرق دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز گروهک های تجزیه طلب و منافقین از منفورترین افراد روی زمین در نزد ملت ما هستند و دشمن می خواهد مردم را سرگرم کند.

شاهروحی با اشاره به نقش دانش بنیان در جامعه گفت: حرف اول کشور ما تولید دانش بنیان است و باید به دنبال تولید و اشتغال دانش بنیان باشیم و وضعیت کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل باید باشد. در اسرع وقت حل شود، زیرا باید اشتغال جوانان، ازدواج جوانان و فرزندآوری تشویق شود و اشتغال پایدار ایجاد شود.


شبکه های اجتماعی غربی موتور محرک حوادث و تحولات اخیر بوده اند

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید برای صبر کنندگان اجر بی نهایت است.

وی با اشاره به ثواب صبر، افزود: یکی از مواردی که انسان را ناراضی می کند، ضعف صبر در برابر ناملایمات است، باید با مشکلات منطقی و کنترل عواطف کنار آمد.

امام جمعه کوهدشت فرمود: صبر به معنای فعال بودن است نه منفعل بودن صبر انسان در برابر سختی ها بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه گناه و ارتداد قلب را سیاه می کند و انسان را از پیشرفت معنوی باز می دارد، تصریح کرد: حلول ماه پر برکت ربیع الاول که ماه سعادت اهل بیت(ع) و میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) است مبارک باد. پیامبر (ص).روستا).

طهماسبی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) درباره جایگاه والای پلیس گفت: اگر مردم احساس کنند پلیس برای حفظ منافع آنها حاضر است و نمی خواهد چیزی به آنها تحمیل کند، مردم با صراحت پلیس را می پذیرند. بازوها این نیروی مخلص در مقابل شورشیان بسیار شرافتمندانه ایستاد و آرامش جامعه را تامین کرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به پروژه ایران هراسی دشمنان در سراسر جهان گفت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل در دفاع از مواضع به نفع ایران بسیار عالی بود. رژیم صهیونیستی دارای تاسیسات هسته ای بسیار حساس به صورت مخفیانه است.

طهماسبی افزود: ریاست سازمان ملل تاکید کرد که آمریکایی ها سردار سلیمانی را ناجوانمردانه کشتند و حقوق بشر را نیز زیر پا گذاشتند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه شبکه های اجتماعی غربی موتور محرک حوادث و اغتشاشات اخیر هستند، بیان کرد: متاسفانه برخی از ورزشکاران، هنرمندان و چهره های سرشناس با مواضع نسنجیده ای که در شبکه های اجتماعی خود داشته اند، خوراک رسانه ای دشمنان را فراهم کرده اند.

وی افزود: مسئولان کشور برای جلوگیری از بروز مشکلات و هجمه ها در حوزه فضای مجازی باید برنامه ریزی دقیق و مطلوبی برای ساماندهی آن داشته باشند.

طهماسبی گفت: از عملیات غرور آفرین شمال غرب نیروی زمینی سپاه قدردانی می کنیم، این عملیات حماسی بسیار مهم و درس عبرتی برای آذربایجان بود تا حواس خود را جمع کند.

امام جمعه کوهدشت گفت: باید با سران اغتشاشات اخیر برخورد قاطع و محاکمه شود زیرا خسارات زیادی به اموال عمومی وارد کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید