نزدیک شدن دولت و مجلس به اجرای طرح جهش مسکن

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783850

ایری گفت: شاهد انسجام دولت و مجلس در زمینه حل مشکلات مردم در حوزه مسکن و راه هستیم و امیدواریم با اتحاد و همدلی بتوان گام های بلندی در جهت رفع مشکلات مردم برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون شهروندی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی تهران با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون عمران مجلس با مسئولان وزارت راه و شهرسازی گفت: دستگاه های اجرایی و بحث قیمت نهایی قیر

وی ادامه داد: موضوع آسفالت راه هایی که نیاز به ترمیم دارند و همچنین جاده های خاکی که در کشور ما وجود دارد از موضوعات این جلسه بود که کارکنان برای رفع این مشکلات با یکدیگر مشورت کردند و امیدواریم بتوانیم با همت وزارت راه و شهرسازی ببینیم این مشکلات در کشورمان حل می شود.

ایری تاکید کرد: در جلسات مختلف مجلس و وزارت راه و شهرسازی شاهد انسجام دولت و مجلس در زمینه حل مشکلات مسکن و راه مردم هستیم و امیدواریم با اتحاد و همدلی بتوانیم اقدام کنیم. یکی از این موضوعات حل معضل مسکن است که در آن دولت و مجلس اهتمام ویژه ای برای اجرای طرح جهش مسکن دارند تا بتوانند با افزایش عرضه مسکن در کشور پاسخگوی نیازهای مردم در این حوزه باشند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد طرح افزایش تولید مسکن و ساخت یک میلیون مسکن در یک سال را اجرا کند و اجرای این طرح قطعاً باعث خوشحالی مردم خواهد شد و امیدوارم تبدیل شویم. صاحبان خانه

گفتنی است در نشست کارکنان وزارت راه و شهرسازی و همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس، وضعیت توزیع رایگان قیر به دستگاه های اجرایی با حضور در جلسه بررسی شد. از وزرای نفت و راه. وزارت کشور یا سازمان شهرداری ها و دهیاری ها 17 درصد، بسیج سازندگی 6 درصد، وزارت آموزش و پرورش یا سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس 6 درصد و وزارت جهاد کشاورزی یا جنگلداری 3 درصد بدون قیر. قیمت قیر حدود 9 میلیون تن برآورد شد که این درصد تا پایان سال ثابت خواهد ماند. از سوی دیگر، وزارت نفت موظف شد تمامی حواله های قیر را ظرف یک هفته به نیروی انتظامی تحویل دهد و دستگاه ها نیز موظف شدند تا پایان سال تمامی حواله ها را تحویل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید