نقش موثر رسانه ها در تجاری سازی ایده های فناوران / تعداد شرکت های دانش بنیان در اردبیل رقم قابل قبولی است.

ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790106

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت؛

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: رسانه ها به عنوان دومین دوست فناوری نقش موثری در تجاری سازی ایده های فناوران دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، حبیب ابراهیم پور ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به ششمین سال تاسیس پارک علم و فناوری اردبیل، اظهار کرد: تعداد شرکت های دانش بنیان در استان نسبت به استان های با سابقه قابل قبول است، اما این کار را انجام خواهیم داد. سعی کنید در سال های آینده تعداد شرکت های دانش بنیان را افزایش دهید.

وی افزود: 36 شرکت دانش بنیان به صورت گسترده در استان فعالیت می کنند که شامل 12 شرکت هنر بنیان، در مجموع 48 شرکت دانش بنیان 1 تا 3 در استان، 48 شرکت دانش بنیان.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با تاکید بر اهمیت فعالیت رسانه ای گفت: رسانه ها به عنوان دومین دوست پارک علم و فناوری نقش موثر و پررنگی در تجاری سازی ایده های فناوران دارند.

ابراهیم پور درباره بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فناوری استان اردبیل گفت: این نمایشگاه هر ساله توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت پارک رشد علم و فناوری استان و مراکز فناوری و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت 10 مرکز رشد، 10 مرکز نوآوری، پارک علم و فناوری و شرکت های مستقر در آن و 20 دستگاه دولتی برگزار می شود، گفت: برنامه های مختلفی در سال جاری تدارک دیده شده است. این نمایشگاه با محوریت برگزاری سمینارها و پرسش و پاسخ و بررسی بحث ها و مسائل و چالش های حوزه فناوری و ارتباط مراکز رشد و پارک ها با علم و فناوری می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید