نیاز به توزیع عادلانه تسهیلات در جامعه/دولت برای مقابله با بیکاری و مشکلات مسکن جوانان است.

ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792623

حسینی گفت: حسینی با اشاره به لزوم توزیع عادلانه امکانات در جامعه، گفت: دولت برای رفع بیکاری و مسکن جوانان برنامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمحمد حسینی با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان خطاب به مردم الشتر گفت: از مشکلات موجود خلاص شوید.

وی افزود: آیت الله رئیسی در این مدت کوتاه نشان داد که دولتش دولتی مردمی است که با یازده سفر استانی و شنیدن مطالبات و مطالبات مردم به فکر پیگیری و رفع این مشکلات است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به جلسه یکشنبه هفته جاری دولت و پیگیری مطالبات استان لرستان گفت: لرستان مردمانی غیور و متدین دارد که در جنگ هشت ساله حماسه زیبایی را به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: مردم به خوبی متوجه کمبودها و مشکلاتی هستند که در سال های اخیر در کشور انباشته شده است و در این مدت کوتاه دولت سیزدهم بخشی از مشکلات از جمله مشکل تاج را مرتفع کرده و آرامش به کشور بازگشته است. کشور.”

حسینی با اشاره به فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم گفت: شاید یکی از دلایل آن نبود عزم برای خدمت و حتی نفوذی است که به ویژه می خواهند در بین مردم نارضایتی ایجاد کنند و در نتیجه فشار اقتصادی بر مردم وارد شود. تحمیل شد.

نایب رئیس مجلس گفت: در حال حاضر برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای حل مشکلات در حال انجام است و اینکه گفتیم چهار میلیون خانه می سازیم صرفاً پیش از انتخابات نیست. شعار و برنامه ریزی شده است.

وی گفت: در بودجه سال 1401 که از سوی دولت به مجلس ارائه شد، برنامه هایی برای بیکاری و رفع مشکلات جوانان تدوین و گنجانده شده است.

حسینی با استناد به برنامه توزیع عادلانه امکانات در جامعه گفت: نباید فقط پایتخت و کلانشهرها را دید و از آنجایی که امام بزرگوار پس از پیروزی انقلاب نهادهایی مانند جهاد سازندگی و کمیته حمایت را برای کمک فرستادند. سایر نقاط کشور

نایب رئیس مجلس افزود: کشور ما از نظر علمی در سطح جهانی جایگاه خوبی دارد و اکنون با استفاده از وجود نخبگان و دانشمندان عرصه علم باید به فکر حل مشکلات و استقلال باشیم تا دیگر تهدیدات به وجود نیاید. تحت تاثیر قرار دادن “

وی با اشاره به رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد گفت: باید در عرصه اقتصاد، صنعت و سایر مسائل جدی باشیم و دولت نیز با فساد مبارزه می کند.

حسینی گفت: آیت الله رئیسی به طور مستمر در جلسات متعدد از جمله جلسات ستاد هماهنگی اقتصادی برای گره گشایی حضور دارند و کشور نیز توانایی دور زدن تحریم ها و ساماندهی کار را دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دیپلماسی فعال و تیم کارشناسی وزارت امور خارجه در وین گفت: اینطور نیست که این تیم منفعلانه پشت میز بنشیند و طرف مقابل پیشنهاد بدهد و نظر خود را تحمیل کند.

وی افزود: غرب اخیراً فرصتی پیدا کرده است که بگوید ایران به بازرسان اجازه کار و بررسی دوربین ها را نمی دهد، اما امروز بسیاری از اندیشکده ها از جمله دبیرکل سازمان ملل به آمریکا توصیه کرده اند که تحریم ها لغو شود.

حسینی گفت: دولت سیزدهم باید ماهانه به طور متوسط ​​10 هزار میلیارد تن بدهی به دلیل اوراق مشارکت بپردازد و اینطور نیست که برخی بگویند وضعیت خوبی را به دولت جدید واگذار کرده اند.

نایب رئیس مجلس با اشاره به الزامات معلمان در نظام رتبه بندی و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی گفت:.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید