نیاز به صرف منابع ارزی در زیرساخت های کشور پیدا شد


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821936

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی گفت;

حسین جلالی گفت: رهبر معظم انقلاب درباره منابع ارزی باز فرمودند که این اموال باید مدیریت شود نه اینکه صرف واردات بی رویه شود. باید برنامه ریزی شود که این منابع برگشتی در زیرساخت دانش هزینه شود. ، حمل و نقل و حمل و نقل، آب و سایر مسائل مهم کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارمندان و کارگزاران نظام گفت: رهبری در بین کارگزاران نظام بیانات بسیار مهمی را بیان کرده اند; وی پیشرفت تیم مذاکره کننده را تایید کرد و گفت نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات مرتبط کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عنوان شد که منتظر برجام نیستیم و کار طبق روال انجام می شود و مانعی ندارد؛ در حالی که این موضوع در حال انجام است. اما در رسانه ها، مطبوعات و فضای مجازی به طور مرتب اخبار توافق منتشر می شود و این اقدامات مخالفت ها را برمی انگیزد و این اقدام باعث ایجاد ناامیدی در بین مردم می شود.

یکی از اعضای هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه اگر توافقی حاصل شود، تأثیر روانی خواهد داشت. رفتار مسئولان نباید به گونه ای در صحنه باشد که احساس کنیم کل کشور را مقید به موضوع برجام و توافق کرده ایم. این مشکل روند خود را طی می کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب درباره منابع ارزی آزاد فرمودند که این اموال باید مدیریت شود نه اینکه صرف واردات بی رویه شود، باید برنامه ریزی شود که این منابع برگشتی صرف زیرساخت های دانش بنیان، حمل و نقل و حمل و نقل، آب شود. و دیگر مسائل مهم کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید