نیاز مردم به صرفه جویی در مصرف آب در دوره انتقال آب / نیاز به نظارت بر برخی مجتمع های تجاری استان در زمینه گرمایش و اعلام حریق


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890088

فرزاد تیموری بیان کرد: اعتبار عمرانی استان همدان در سال جاری بدون احتساب اعتبارات ملی 1400 میلیارد تومان است که در سفر رئیس جمهور به این استان 14 هزار میلیارد تومان جذب و توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; فرزاد تیموری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان در جلسه ستاد عملیات پیشگیری، هماهنگی و مقابله با بحران استان همدان گفت: اعتبار عمرانی استان همدان در سال جاری بدون احتساب اعتبارات ملی 1000 و 400 یعنی یک میلیارد تومان در حالی که 14 هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به این استان جذب و توزیع شد. همچنین در سفر دولت به استان وام قرض الحسنه برای مناطق روستایی استان همدان تصویب شد.


وی افزود: اعتبار مورد نیاز بسیاری از پروژه های بزرگ و معلق در این استان نیز فراهم شده و در حال انعقاد تفاهم نامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای توزیع اعتبارات مصوب سفر هستیم..


تیموری ادامه داد: توزیع 14 اعتبار هزار میلیارد تومانی سفر هیئت دولت به استان بخش قابل توجهی از مشکلات استان را در زمینه اجرای پروژه ها حل می کند و به رشد و توسعه استان تسریع می بخشد به عنوان اعتبار لازم برای تکمیل طرح های مهم و حیاتی. استان جذب زمان این سفر شده اند..


معاون هماهنگی امور عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: با سه هزار و 500 یک میلیارد تومان بیشترین اعتبار سفر رئیس جمهور به استان همدان بود.


تیموری تصریح کرد: در حوزه جهاد کشاورزی بیش از 2 در این سفر هزار میلیارد تومان اعتبار جمع آوری شد.


وی تاکید کرد: اعتبارات اداره جهاد کشاورزی باید برای احیا و لایروبی قنوات، توسعه کشاورزی نوین، ترویج کشت های گلخانه ای، توسعه محصولات استراتژیک از جمله گندم و کلزا و خودکفایی در محصولات استراتژیک کشاورزی هزینه شود..


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان بیان کرد: امسال بیشترین کاهش بارندگی در استان نسبت به دوره قبل بوده است. 43 سال گذشته را پشت سر گذاشتیم که در تامین آب مورد نیاز با مشکل مواجه شد.


تیموری با بیان اینکه یکی از طرح های مهم برای حل مشکل آب اجرای طرح آبرسانی بین حوضه ای است، گفت: با وجود گذشت حدودا. 17 سالی که از شروع پروژه آبرسانی بین منطقه ای می گذرد نامشخص و با کمترین پیشرفت بوده است اما در چند ماه اخیر و با تلاش دولت سیزدهم 1000 400 میلیاردها تومان از سوی وزارت نیرو در چند مرحله برای پیشرفت پروژه اختصاص یافت.


معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری همدان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان همدان یک هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافت..


تیموری در پایان تاکید کرد: خط لوله آب شهر مهاجران تا سد آبشین نیز طولانی است. 15 کیلومتر و توزیع 200 میلیارد تومان از طریق وزارت نیرو هفته گذشته راه اندازی شد و استفاده از آن بخشی از مشکل تامین آب را حل می کند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید