هر کدام از شما یک رهبر برای کشور هستید


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884761

رئیس فدراسیون کشتی در مراسم اعزام تیم کشتی فرنگی جوانان به مسابقات جهانی گفت: هر کدام از شما برای کشور پیشرو هستید و باید برای برافراشتن پرچم ایران در مسابقات جهانی بجنگید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم کشتی فرنگی جوانان امشب برای حضور در مسابقات جهانی راهی ایتالیا می شود.

دبیر در این دیدار با اشاره به اینکه شما برای ایران در مسابقات جهانی پیشرو هستید، گفت: مدال جوانان شما می تواند پایه مدال المپیک شما باشد. من وقتی باختی ناراحت نمی شوم، اما اگر کسی تلاش کند کمتر انجام دهد ناراحت می شوم. پرچم اکنون در دست شماست و هر یک از شما یک ژنرال برای کشور هستید که باید برای ایران بجنگید و بهترین نتیجه را کسب کنید.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: برای من نتیجه در رده نونهالان و نونهالان مهم نیست، بلکه مهم رعایت رشته ای است که باید به آن رسیدگی شود. همه شما با هم یک تیم هستید و مهم این است که یک تیم باشید و برای بالا بردن پرچم ایران تلاش کنید.

محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان با تشکر از مدیریت فدراسیون گفت: فدراسیون در این مدت چیزی برای تیم جوانان نگذاشت و امکانات و اردوهایی را که می خواستیم در اختیار ما قرار داد. عوامل فدراسیون برای این حمایت هستند و امیدواریم تیم با کسب بهترین نتیجه پاسخگوی این حمایت ها باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید