هشدار پلیس فتا کردستان/ تله کلاهبرداری پیامکی برای زائران اربعین

هشدار پلیس فتا کردستان/ تله کلاهبرداری پیامکی برای زائران اربعین

روز جدید رئیس پلیس فتا استان کردستان از به دام افتادن کلاهبرداران برای زائران اربعین خبر داد و گفت: در ایام اربعین پیامک های جعلی با موضوعات مختلف از جمله صدور ویزا، ثبت نام کاروان های زیارتی و دریافت پیشنهاد برای شهروندان ارسال می شود.

سرهنگ مهدی دانش پور امروز چهاردهم شهریورماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گفت: شرکت در راهپیمایی اربعین همواره مورد توجه بسیاری از عزاداران حسینی در سراسر جهان بوده است که در این میان برخی از سودجویان اینترنتی شور حسینی را فراموش نکرده و مورد سوء استفاده قرار گرفتند. به نفع خودشون

رئیس پلیس فتا استان کردستان افزود: مجرمان سایبری با تبلیغات کاروان های غیررسمی با هزینه کمتر از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان تصریح کرد: از این رو به زائران توصیه می شود هوشیاری خود را حفظ کرده و اخبار مربوط به پیاده روی اربعین را تنها از مراجع رسمی پیگیری کنند و تنها از طریق کاروان ها و موسسات مورد تایید سازمان حج در این مراسم مذهبی شرکت کنند. اقدام کردن.

وی در پایان یادآور شد: همچنین زائرین اربعین حسینی مراقب باشند از دادن هرگونه اطلاعات هویتی و پرداخت وجه به افراد ناشناس خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید