هوای امروز 6 آبان 23: 00/3 تا 5 درجه زیر صفر در 20 استان / ادامه بارش برف و باران

وضعیت جوی امروز 15 آبان ماه 1400/3 تا 5 درجه کاهش دما در 20 استان / ادامه بارش برف و باران

روز جدید : امروز کاهش نسبی دما در 20 استان کشور و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

بارش های پراکنده روز شنبه در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی و دامنه های جنوبی آلبورگ واقع در استان های قزوین، آلبورگ، تهران و غرب سمنان، استان های مرکزی، کوم، غرب اصفهان، شرق لرستان و خوزستان رخ می دهد. کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، غرب یزد، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان جنوبی رضوی و شمال سیستان و بلوچستان بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. طی این روز در این مناطق کاهش نسبی دما حدود 3 تا 5 درجه و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

روز یکشنبه بارندگی در دامنه های جنوبی البرز و استان های واقع در غرب و مرکز کشور کاهش می یابد و بارش ها در جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور ادامه دارد. در این روز در جزایر واقع در خلیج فارس نیز افزایش ابر، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید است.

روز دوشنبه بارندگی در جنوب غرب کاهش یافت و در استان های فارس، شرق چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

روز سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد حاکم است و در ارتفاعات کرمان و هرمزگان ابر و نقاط بارانی است.

روز چهارشنبه در سراسر کشور جوی پایدار برقرار می شود و در اواخر فصل با نفوذ جریانات شمالی غرب دریای خزر بارش در اردبیل و گیلان آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید