پیشرفت استان بوشهر قابل توجه است

آیت الله گلعلی صفایی بوشهری شنبه شب در دیدار با وزیر کشور اظهار داشت: استان بوشهر از فرصت های بسیار خوبی برخوردار است و به سمت تمدن اسلامی حرکت می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان بوشهر به زودی الگوی تمدن اسلامی تلقی می شود ، ادامه داد: این استان پیشرفت های بسیار خوبی داشته است و الگوی تدوین سند توسعه اقتصاد و فرهنگ دانش بنیان کشور است. ”

امام جمعه بوشهر روز جمعه بر اهمیت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران افق جدیدی است که شاهد نفوذ روزافزون در منطقه و جهان است.

وی خدمت در نظام اسلامی را عبادت سیاسی نامید و افزود: انقلاب اسلامی ایران برای احیای تاریخی که عصمت اهل بیت را نشان می دهد و تحقق ایده ها و اهدافی که خداوند برای انسان تعیین کرده است ، آمد. ”

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سفر زیارتی است ، خاطرنشان کرد: این نوع خدمات الگویی برای همه کشورهای جهان است که خواهان پیشرفت مبتنی بر عدالت و انسانیت هستند.

وی به تاریخ باشکوه استان بوشهر در مواجهه با استعمار و استکبار اشاره کرد و گفت: بوشهر پایتخت مبارزات ضد استعماری است و این موضوع را در دوره های مختلف تاریخی به اثبات رسانده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: علما و بزرگان این سرزمین با آنها مخالفت کردند تا اینکه در انگلستان در بوشهر تنها یک قبرستان وجود دارد.

وزیر کشور برای شرکت در مراسم تحلیف به بوشهر سفر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید