پیوند اشتغال و تولید دانش بنیان یکی از ظرفیت های خراسان رضوی است


ساعت: 22:04
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818553

رئیسی گفت: خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه منور رضوی ظرفیت های زیادی دارد و به دلیل وجود مراکز تولید دانش بنیان می تواند بین اشتغال و تولید دانش بنیان پیوند برقرار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; آیت الله سید ابراهیم رییسی چهارشنبه شب در بدو ورود به استان خراسان رضوی در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار داشت: خراسان رضوی منطقه تاریخی، تمدنی و فرهنگی ملت مسلمان ایران است که حقوقدانان، فیلسوفان، شاعران و رزمندگان محترم در آن حضور داشته اند. پرورش یافتند که مایه مباهات و پایه علم و دانش جهان تشیع هستند.

وی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی ظرفیت های زیادی دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیل کرده و کارآمد است و در این استان ظرفیت های زیادی در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: ظرفیت های این استان از برکت معبد بزرگ رضوی و مردم فهیم و بصیر است که 18 هزار شهید انقلاب را تقدیم کردند تا فقر و محرومیت زینت این استان را ندهد.

رئیس جمهور ادامه داد: قبل از سفر استانی به خراسان رضوی تحقیقات لازم انجام شده و برنامه سفر در نظر گرفته شده است. امیدواریم در جلسات مختلف با مسئولان ارشد و نمایندگان استان به مسائل و مشکلات منطقه رسیدگی شود و تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

آیت الله رئیسی چهارشنبه شب وارد فرودگاه مشهد شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه استان، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.

زیارت حرم رضوی، بازدید از طرح ها و پروژه های صنعتی، مدنی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، دانشمندان و روحانیون، نخبگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، شرکت در هیئت حاکمه و نشست خبری از بیشترین موارد است. برنامه های مهم رئیس جمهور در این سفر دو روزه.

رئیس جمهور را در هجدهمین سفر استانی وزرای کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه همراهی می کنند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به 17 استان از جمله هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و خریداراحندهمد سفر کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید