چهارمین جشنواره کودک حاج قاسم در گلستان برگزار می شود


ساعت: 15:09
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919542

روشنی گفت: چهارمین جشنواره فرزندان حاج قاسم با هدف شفاف سازی مکتب سردار سلیمانی در گلستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا روشنی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با بیان اینکه چهارمین جشنواره کودک حاج قاسم در گلستان برگزار می شود، اظهار داشت: این جشنواره در حال برگزاری است. وی گفت: 23 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار برای چهارمین جشنواره کودک و نوجوان حاج قاسم است.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه نینوا گلستان ادامه داد: این مراسم در قالب کلیپ کوتاه، نماهنگ، پادکست، انیمیشن، گرافیک کارتونی، پوستر، عکس نوشته، یادداشت، دلنوشته و نقاشی برنامه ریزی شده است.

روشنی با بیان اینکه به برگزیدگان این جشنواره هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد، تصریح کرد: وی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در شبکه های اجتماعی به نشانی FMGOLESTAN@ در تلگرام و Jashnvareh1401@ در روبیک ارسال کنند.

وی گفت: شاهد استقبال خوبی از سومین جشنواره کودک حاج قاسم بودیم و بیش از 300 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

این مقام مسئول پایان این رویداد را دهه مقاومت دانست. وی خاطرنشان کرد: جشنواره کودکی حاج قاسم زیر نظر سازمان فضای مجازی بسیج گلستان برگزار می شود و هدف از برگزاری این مراسم تبیین مدرسه سردار سلیمانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید