چه کسی چاقوی قاتل طلاب حرم را تیز کرد/ بلیت دیدن ایران زیبا را نمی توان از خزانه دشمن خرید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد ملاشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: کسانی که فریب خط قرآن بر سرنیزه معاویه را خوردند در پیدایش شمشیر جاهلیت ابن ملجم نقش داشتند. شمشیر تیز دشمن علی در میان بود.


وی افزود: چگونه می توان این جسارت و فرصت را در اختیار این تکفیر قرار نداد که قبل از ضربات چاقو مانند هر طلبه دیگری صدها چاقو در لباس روحانیت و خانواده های عزیزشان خورد، از کنایه و تمسخر تا تهمت بی اساس. “


این کارشناس رسانه گفت: وقتی جریانی دین را افیون توده ها می بیند، جدای از سیاست سعی در تبلیغ دین دارد و از انزوای اسلام در حکومت صحبت می کند، شخصی که برخلاف سایر اقشار، مصداق معنوی جنایتکار را خلاصه می کند. برای همه «کسی که سلطنت و رعیت را خوش طعم و خوب توصیف کند، قیمت سیب و گوجه و غیره را به اولین لباس روحانی که می بیند نسبت دهد و رسانه ها را به دشمن درجه یک اهل بیت نسبت دهد. با عرض پوزش که وضعیت دنیا را به شما اطلاع دادم!» او از خانه خارج می شود، بدون شک تکفیری در تیز چاقوی او نقش دارد.


ملاشاهی ادامه داد: شیعه انگلیسی که برای لیسیدن حرم و فرستادن آن به شبکه من و شما در حال فیلمبرداری است، در تیز بودن این تیغ ​​تکفیری نقش دارد.


وی گفت: به دلیل ظلم و ستم روحانیت در زمان ما، اگر بعد از شهادت این دو روحانی یکی بگوید چرا این روحانیون به حرم رفتند، عجیب نیست، چون حضرت علی را در مسجد کوفه کتک زدند، گفتند. : آه اما با مسجد؟ اما علی هم نماز می خواند.


این کارشناس سیاسی افزود: در جریان بارش اخبار بدبینانه و تهمت هایی که عمدتا از تریبون منافقین و وهابی ها در جامعه منتشر می شود، افراد زیادی ما را افسرده رها کردند.


ملاشاهی گفت: یک روز در بازار سمعک برای «دلار گرفتن از مدافعان حرم» از تماشای میدان رفتن علی اکبر محروم شدیم و یک روز به دلیل اتهام مشکلات روحانیت مبلغان اهل بیت را از دست دادیم. قریب طوس را پسندید و جهاد را تماشا کرد. نوروز در محله هایی ماندیم که فقر عیدشان از تقویم ها حذف شد.


وی گفت: مدت هاست که از نگاه به ایران زیبا، تاریخ نگاران توانمند ایرانی، شهدا و جهادگران وطن که در خدمت وطن پرستان و صلاح ایرانی بودن هستند، صرفاً برای کشف بازار شایعات دشمن، دست کشیده ایم.


به گفته ملاشاهی؛ بلیت دیدن ایران زیبا را نمی توان از گیشه دشمن خرید.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید