کار بزرگی در گلستان بدون تنش های سیاسی و اجتماعی انجام شد/ اکتشاف نفت گلستان را چهره می کند

ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779230

حق شناس گفت: من در استان گلستان مطلقاً هیچ تنش سیاسی و اجتماعی نداشتم و همه هر وقت خواستند سر کار آمدند و کارهای بزرگی انجام شد.

به گزارش راه دانا به نقل از گلستان ما، هادی حق شناس ظهر امروز در مراسم معارفه استاندار گلستان اظهار داشت: از تمامی مسئولان، اصحاب رسانه و فعالان سیاسی و اجتماعی که در 28 سال گذشته در کنار استاندار گلستان بوده اند تشکر می کنیم. ماه ها. “

استاندار سابق گلستان ادامه داد: من مطلقاً هیچ تنش سیاسی و اجتماعی در استان گلستان نداشتم و هر زمانی که درخواست می شد و کارهای بزرگی انجام می شد همه سر کار می آمدند.

حق شناس افزود: امنیت و آسایش استان گلستان حاصل تلاش همگان است و ائمه جمعه و روحانیت در این راستا کمک کردند و در زمان سیل و تاج همه دستگاه های مختلف به اداره استان کمک کردند.

وی گفت: نتیجه این تسهیلات باعث شده است که بیکاری در استان گلستان به هشت درصد برسد که در مدت مشابه سال گذشته 11 درصد بوده است. از نظر فعالیت های بخش خصوصی جزو پنج استان برتر کشور هستیم و بخش خصوصی در همه مشکلات با ما بود و در اپیدمی تاج به منظور تنفس مصنوعی اقدام کردند.

وی گفت: قبل از تاج 150 دستگاه تنفس مصنوعی داشتیم اما در کمتر از 10 دقیقه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی 50 دستگاه تنفس مصنوعی را تهیه کردند.

حق شناس بابیان اینکه تلاش بخش های مختلف باعث شده تا گلستان جزو سه استان با کمترین میزان شیوع ویروس کرونا باشد، افزود: در 28 ماه گذشته 8 ماه است که درگیر مشکلات سیل بوده ایم و اولین استانی بودیم که ساخت و ساز کردیم. یا 22000 واحد مسکونی بازسازی شود.»

وی افزود: سال گذشته هر دو ماه یک بار شاهد بحران هایی مانند سیل، زلزله یا آتش سوزی بودیم و بسیجی در ایام ولیعهد زحمت زیادی کشید.

استاندار گلستان افزود: در این سال ها 17 هزار میلیارد تن وام برای گشایش یا تامین اعتبار داشتیم و 75 درصد واحدهای صنعتی شهرستان های صنعتی در استان گلستان فعال هستند و بخشی از مشکلات استان متاثر از مسائل ملی است. “

حق شناس تاکید کرد: 6 ماه امسال با تکمیل خط پهن معادل 6 سال گذشته واردات و صادرات ریلی داشتیم.

وی گفت: با توجه به مناسب بودن سامانه موضوع منطقه آزاد اینچه برون را پیگیری کرده ایم و تولید در بخش کشاورزی از سه میلیون تن به پنج میلیون تن رسیده است و این منطقه آزاد می تواند از خام فروشی محصولات کشاورزی گلستان جلوگیری کند. محصولات محصولات از طریق توسعه صنایع تبدیلی.

استاندار گلستان به خشک شدن خلیج گرگان اشاره کرد و افزود: در ستاد تالاب های ایران مصوب شده است که با انتقال آب یا لایروبی قنوات، خلیج گرگان را در مدت پنج سال نجات دهیم.

حق شناس به موضوع زهکشی اشاره کرد و افزود: 80 هزار هکتار در دو سال گذشته زهکشی شده و 100 هزار هکتار آبخوان در استان گلستان انجام شده است.

وی به پیگیری ساخت سد میرداماد گرگان اشاره کرد و افزود: همه این پیگیری ها در زمان بحران مالی دولت انجام شد و توانستیم بحث توزیع آب شرب دریای خزر را پیگیری کنیم. “

این مقام مسئول با اشاره به موضوع اکتشاف نفت افزود: کارشناسان در حال بررسی هستند که آیا تولید این نفت به صرفه است یا خیر و این موضوع ممکن است در آینده چهره استان را تغییر دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید