کاهش آسیب های اجتماعی امروز در گرو توجه به معلمان است


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813310

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مجتبی همتی فر رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجلیل و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: می گیرد.

وی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور را که از خواسته های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است برشمرد و ادامه داد: اجرای این سند نیازمند عزم ملی و نمایندگان ولی فقیه است. انقلاب. استان ها آن را از مسئولان مطالبه کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: حل بسیاری از مسائل در سایه توجه به نظام آموزشی است و اگر امروز می خواهیم آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم باید به معلمان و فرهنگیان توجه کنیم.

به گفته همتی فر یکی از الزامات اجرای گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه به قشر جوان است و در این میان باید افراد مجرب و با تجربه بتوانند وارد بدنه مدیریت کشور شوند. .

معاون وزیر آموزش و پرورش به رویکرد دولت سیزدهم به آموزش و پرورش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دولت به نکات تحول بنیادین در کشور توجه دارد که یکی از آنها سند تحول بنیادین است و بخشی از آن را در یک می بینیم. سند کلی تحول. .

همتی فر کاهش فاصله جغرافیایی و طبقاتی در جامعه را به گونه ای عنوان کرد که هیچ فردی در هیچ سطح استعدادی از آموزش با کیفیت محروم نشود و یادآور شد: توجه به کیفیت آموزش به ویژه پس از آسیب های ناشی از این دو موضوع است. یکی از مهمترین مسائلی که در طول اپیدمی تاج و تخت باید به آن پرداخت.

معاون وزیر آموزش و پرورش به اهمیت جذب نیروی انسانی زبده در این مجموعه به عنوان یک رویکرد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پنجره ایجاد شده با بازنشستگی می تواند هم فرصت باشد و هم تهدید، زیرا اگر جذب کنیم فرصت محسوب می شود. کارکنان نخبه و توانمند «اما اگر با سیاست، بازی و رانت خواری مردم را جذب کنیم، این فرصت را از دست خواهیم داد.

همچنین همتی فر مراسم تودیع و معارفه را به مسابقاتی تشبیه کرد که در آن اعضای تیم اگرچه در یک مسیر حرکت می کنند اما رقیب نیستند.

در این مراسم با قدردانی از محسن موحدی فرد، محمدکاظم رحیمی نژاد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید