کاهش مشکلات زیست محیطی با ابتکار ایران برای برگزاری نشست با کشورهای همسایه


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884107

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تاکید کرد;

حسین جلالی گفت: نشست وزرای محیط زیست یازده کشور منطقه می تواند در کاهش آسیب های زیست محیطی موثر باشد و مشکلات زیست محیطی با اجماع یازده کشور قابل حل است و امیدواریم ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این دیدار منجر به زندگی خوب و سالم برای مردم خواهد شد.» تا کشور ما را ایجاد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به برگزاری اجلاس وزرای محیط زیست یازده کشور منطقه به ابتکار جمهوری اسلامی ایران گفت: در منطقه و کشورهای همسایه به دلیل خشکسالی و تغییر در سیستم اکولوژیکی با مشکلاتی مواجه هستیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه باعث شد تا در معرض مشکلاتی از جمله ریزگردها باشیم و علاوه بر آن این مشکلات باعث از بین رفتن ما شد. کشاورزی و معیشت.

وی تاکید کرد: ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری نشست وزرای محیط زیست 11 کشور می تواند به همفکری در زمینه حل مشکلات زیست محیطی کشورهای حاضر در این نشست کمک کند.

جلالی خاطرنشان کرد: این نشست می تواند در کاهش آسیب های زیست محیطی موثر باشد و مشکلات زیست محیطی با اجماع یازده کشور قابل حل است و امیدواریم ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این نشست موجب ایجاد زندگی خوب و سالم برای مردم شود. مردم کشور ما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید