کشتارگاه اسدآباد هنوز مشخص نیست


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879201

در سال 95 کشتارگاه اسدآباد که از سال 91 شروع به کار کرده بود با حکم قضایی به دلیل رعایت نکردن مسائل زیست محیطی تعطیل شد. مدت ها در جلسات مختلف و البته این رسانه بارها سوال از کشتارگاه اسدآباد و مشکلات قصابان برای ذبح و ذبح دام و خرید گوشت قرمز از مردم با قیمتی بالاتر از سایر نقاط استان مطرح می شد. . حرفی برای گفتن نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرمنده; به تازگی مدیرکل دامپزشکی استان همدان با فرماندار اسدآباد در استانداری دیدار و گفتگو کرده است.


مقامات تصمیم خاصی از این جلسه پرداخت و یا اعلام نشده است.


سال 95 کشتارگاه گاو اسدآباد که تا کنون فعالیت خود را آغاز کرده است 91 او به دلیل عدم رعایت مشکلات بیولوژیکی شروع کرده بود این محیط با حکم دادگاه بسته شد و باعث شد قصاب ها دام ها را ذبح کنند و مردم گوشت قرمز را با قیمت های مناسب بخرند.


و با مشکلات زیادی مواجه شد. به گفته یکی از استانداران سابق (حسین افشاری)، بستن کشتارگاه بدون انتخاب جایگزین اشتباه است..


از سال 95 تاکنون بارها در جلسات مختلف و البته این رسانه موضوع کشتارگاه اسدآباد و مشکلات قصابان برای ذبح و ذبح دام و خرید گوشت قرمز با قیمتی بالاتر از سایر نقاط استان مطرح شده است.


چیزی برای گفتن نداشتند جز تکرار فرم مشکل.


این در حالی است که حسین افشاری فرماندار سابق اسدآباد که هم اکنون در تویسرکان مشغول به خدمت است در خبری دلگرم کننده برای اهالی تویسرکان در 12 تیرماه پس از افتتاح و افتتاح کشتارگاه در آن شهرستان پس از 3 سال انتظار


خبر می دهد. اسدآباد سال 95 با تعطیلی کشتارگاه، موضوع تنها از سوی مسئولان تکرار می شود.


البته ناگفته نماند که چندین بار با ورود بخش خصوصی به این منطقه سنگ پرانی شد که مانع از ورود بخش خصوصی به این منطقه می شود..


اما طی چند روز اخیر بر اساس عکس ها و اخبار منتشر شده در کانال منتسب به استاندار، محمودرضا رسولی مدیرکل دامپزشکی استان همدان با حسینعلی شورایی فرماندار اسدآباد دیدار و گفت و گو کرده است. باید دید نتیجه این دیدار چیست.


او بود؟


آیا موضوع کشتارگاه اسدآباد تکرار شده و نتیجه ای حاصل شده است یا خیر؟ آیا دامپزشک همچنان بر تعطیلی کشتارگاه اصرار دارد و آیا در این شهرستان برنامه ای برای آن وجود دارد؟


انتظار پاسخ فرمانداری و دخالت حداقلی در موضوع کشتارگاه اسدآباد را داریم.


انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید