کولینا، مرک، برمه و ماتئوس در تهران / افتتاح باشگاه ورزشی متافیتنس با حضور ستاره های بین المللی


ساعت: 22:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۶
کد خبر: 1822169

آغاز کار باشگاه ورزشی با چهره های مطرح فوتبال جهان؛

باشگاه ورزشی متافیتنس با حضور ستارگان بین المللی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه ورزشی تخصصی و مدرن متافیتنسه امشب با حضور لوتار ماتئوس، آندریاس برمه، مارکوس مرک و پیرلوئیجی کولینا در تهران افتتاح شد.

اسطوره های فوتبال جهان که به دعوت سپه تارواردیان، مدیرعامل شرکت کنفرانس سازان و مدیرعامل باشگاه مدیران تاثیرگذار وارد کشورمان شده اند، امشب باشگاه ورزشی متافیتنس واقع در مجموعه سام سنتر را برای ارائه تخصصی پزشکی ورزشی و ورزشی افتتاح کردند. خدمات مدیران عالی کشور

باشگاه مدیران تاثیرگذار کشور از حدود 6 سال پیش و با حضور جمعی از مدیران اقتصادی، بازرگانی و خدماتی بخش‌های خصوصی و برتر کشور که در شرایط کنونی اقتصادی و با وجود تحریم‌های سرکوبگرانه همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. کارآفرینی و اشتغال و برای کمک به چرخه تولید و اقتصاد ایران اسلامی بارمند شروع به کار کرد و با برگزاری چندین مسابقه و مسابقات فوتبال از جمله تهیه تبلت به دانش آموزان مناطق فقیرنشین، حمایت از کادر پزشکی و آزادی زندانیان موفق شد گام هایی در جهت امور خیریه بردارد.

باشگاه مدیران زیر نظر سپهر تارواردیان و شرکت همایش فرازان، با افتتاح مجتمع مدرن و فوق تخصصی متافیتنس در مرکز سام تهران، فصل جدید خدمات خود را برای مدیران ارشد کشور آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید