گام دوم انقلاب دوران بلوغ نظام است


زمان: 09:23
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809771

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه گام دوم انقلاب، دوران بلوغ نظام است، گفت: گام دوم انقلاب، دورانی است که نظام به جایی رسیده که عملکردش قابل مقایسه با قبل و یا در زمان کنونی نباشد. آغاز انقلاب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه گام دوم انقلاب دوران بلوغ نظام است، اظهار کرد: گام دوم انقلاب زمانی است که نظام به جایی رسیده که عملکردش به حدی رسیده است. غیر قابل مقایسه با قبل یا قبل از انقلاب .

وی افزود: خدمات این سامانه در حوزه زیرساخت، مخابرات، شبکه های تلویزیونی، فضای مجازی، ساخت هواپیماهای جنگنده و موشک های زمین به هوا و حتی از نظر توان ملی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه با وجود همه تحریم ها و مشکلاتی که برای نظام ایجاد شده، در دوران بلوغ و شکوفایی هستیم، تصریح کرد: نظام گردن مشکلات را یکی پس از دیگری طی کرده است.

وی گفت: استکبار جهانی امروز به میدان آمده است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محدود به تحریم های سرکوبگرانه کند.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: دوران ستمشاهی. مردم بدانند این نظام اسلامی چه اقدامی کرده و چگونه به سوی رشد و کمال حرکت می کند.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: امروز ایران اسلامی در منطقه در اوج اقتدار قرار دارد و مردم آن ولی نعمتان هستند.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران، همان سیاست امام بزرگوار ما مبتنی بر سیاست نه شرقی و نه غربی است، ضمن اینکه امکان تبادل و رفت و آمد با همه دولت های قانونی که شامل آن نمی شود. اسرائیل قابل احترام است. «و اقتدار وجود دارد و قابل دستیابی خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: به نظر من رسالت خبرنگاران و تریبون داران، ائمه جمعه و جماعات این است که به مردم توضیح دهند که نباید از دشمن هراسی داشته باشیم چرا که دشمن در صدد است در رسانه ها لجن بپاشد تا باعث شود سیستم ناکارآمد است، در حالی که بسیار مؤثر است.

وی با برشمردن خدمات زیربنایی سامانه در حوزه برق و آب، اجرای طرح های پایلوت، دسترسی به آسفالت و راه آهن گفت: اکنون سامانه در اوج شکوفایی و دوره عقلانیت قرار دارد.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: همین الان می بینیم که آمریکایی ها به شدت به دنبال امتیازگیری هستند تا تیم مذاکره کننده ایرانی آماده مذاکره با آنها باشد.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: با وجود همه مشکلات و گرفتاری ها آینده بسیار روشن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید