13 مدرسه کانکسی هرمزگان برچیده و ساختمان ایمن احداث شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه 21 سالن در استان وجود دارد، گفت: تاکنون 13 سالن مدرسه در قالب طرح دانش آموز شهید رضا ساماندهی و با فضای امن جایگزین شده است. پناهی» در استان.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

مهدی باوکار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان بیان کرد: این فضاهای آموزشی در قالب 27 کلاس درس با جمعیت بیش از 10 دانش آموز بود.

وی با اشاره به اینکه مدارس زاغه نشینی در شهرهای مختلف هرمزگان از جمله جاسک، هشتبندی، سندرک، میناب، حاجی آباد، بشاگرد و رودان پراکنده است، گفت: هم اکنون ساخت هشت فضای جایگزین در محله های فقیر نشین در استان در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه مدارس کانکسی با توجه به شرایط اقلیمی استان در مناطق کم جمعیت افتتاح شد، گفت: امیدواریم بتوانیم در مدارسی که دارای اصطبل هستند مدارس ایمن بسازیم. جمعیت دانش آموزی بیش از 10 نفر در استان در نهایت آورده شد

باوکار زعیمی خاطرنشان کرد: با ساخت مدارس جدید، مدارس تابعه برچیده و به محیطی امن با محیط آموزشی استاندارد برای دانش آموزان استان تبدیل می شود.

«طرح دانش آموز شهید رضا پناهی برای ساماندهی مدارس مستقل سنگ و بتن برای بیش از 10 دانش آموز در کشور با همت خیرین، بسیجیان و جهادگران از 7 تیرماه سال گذشته و در قالب این هزار و 126 سنگ آغاز شد. و بتنی مدارس با جمعیت ساماندهی شد بیش از 10 دانش آموز در کشور در دستور کار سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس قرار دارند.



آیا این خبر مفید بود؟