45 پروژه عمرانی در خرم آباد فعال است


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902326

دراکوند گفت: 45 پروژه عمرانی در شهرستان کورم آباد فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید دراکوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با آغاز به کار این دوره از شورا یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه ها پروژه های عمرانی بود که مربوط به رکود بود و این موضوع در دستور کار قرار گرفت و تلاش شد تا یکی از اولویت های شورا این است که می توانیم چهره شهر را تغییر دهیم.

وی افزود: هم اکنون 45 پروژه عمرانی در شهرستان خرم آباد فعال است که بخشی از پروژه ها جدید تعریف شده و برخی از پروژه ها مربوط به گذشته است که در حال تکمیل است.

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد با اشاره به آسفالت معابر و معابر تصریح کرد: سه میلیون متر مربع معابر در خرم آباد وجود دارد که 700 هزار متر آن خاکی است و با توجه به محدودیت سهمیه قیر تلاش شده است. ساخته شده در مقابل برخی از دستگاه های شهرداری می توانیم این معابر را آسفالت کنیم.

دراکوند گفت: شهرداری خرم آباد 600 میلیارد تومان از ماشین آلات نیاز دارد و به نظر می رسد این پاکسازی بتواند تا حدودی کمبود سهمیه قیر را جبران کند و فضای بیشتری آسفالت شود.

وی گفت: در نیمه نخست امسال بیش از پنج هزار تن آسفالت در جاده ها به کار رفته و این روند همچنان ادامه دارد.

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده راه اندازی سامانه خزانه مرکزی بود که تاکنون 14 مجتمع شهرداری به صورت مستقل حقوق دریافت و پرداخت می کردند، اما با راه اندازی این سامانه تمامی درآمدها و هزینه ها به صورت مستقل انجام می شود. و خوشبختانه حتی یک روز هم تاخیر حقوقی وجود نداشته است.

دریکوند زیرساخت ها را یکی از ملزومات کسب درآمد پایدار می داند و می افزاید: برای ایجاد درآمد پایدار ابتدا باید زیرساخت های لازم را ایجاد کرد و زمینه را برای گردشگران فراهم کرد که می تواند در حوزه گردشگری استان لرستان بسیار موثر باشد. در دستور کار پراکنده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید